FB-GS taraftarının internet geyikleri sonucun önüne geçti.

UEFA Kupası 4. tur rövanş maçında, Galatasaray'ın Hamburg'a 1-1'in rövanşında 2-0'dan 3-2 yenilerek çeyrek finale şansını kaçırması ve bu sene G.Saray'ın ezeli rakibi Fenerbahçe'nin sahasında oynanacak UEFA Kupası Finali'ne katılma şansını yitirmesi internet dünyasında tarafların birbirlerine sataşmalarına sebep oldu.

Fenerbahçe taraftarlarının sitesi Antu ağlayan bir çocuk resmi koyduğu açılış sayfasına "Üzülmeyin, babaocağına gelemediniz, 2 hafta sonra biz size geliyoruz" yazdı. Fenerbahçe resmi internet sitesi de Galatasaray maçı sırasında açılış sayfasına UEFA Kupası Final bileti resmi koyarak "UEFA biletleriniz bizden" dedi ve zamanlamasıyla yadırgandı. Eksisozluk'te bir sarı-lacivertli taraftar da resmi internet sitelerine gönderme yaparak, "Fenerbahçe resmi sitesinin açılış sayfası da çok manidar olmuş" dedi.

G.SARAY-HAMBURG MAÇINDAN SONRA YAŞANAN İNTERNET GEYİKLERİ

Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ın elenmesine üzülmedim açıkcası.
Ama bu takıma bu şekilde elenmelerini beklemezdim. Gerçekten kötü bir takımdı Hamburg. Tabi sakatlıkların ve Meira'nın satılması gibi faktörlerin maçı etkilediği aşikar.
Lincoln'un hiç bir olumlu hareketinin olmamasına bakılırsa ceza verilmesi kendisini kötü yönde etkilemiş.
Bu arada Fenerbahçe resmi sitesinin açılış sayfası da çok manidar olmuş.

İlk yarı 1-ikinci yarı 2.
25 oran kaçmış.

Yazık olmuş maçtır. 2-0 dayken adam gibi kapansanız ne olurdu, bu kadar mı zor taraftarının önünde 2-0'ı korumak?, ya da bu kadar mı kolay Arda'nın, Baros'un, Kewell'ın, emeğini 2 dk da çarçur etmek? Neyse zaten söylenen söylenmiş. ben burda Guerrero'ya değinmek istiyorum. Tiksindim senden!! Her pozisyonda sen varsın, pes, ne ayaksın! Son olarak bir GS'li olarak Fener'in geçen sene çeyrek finalde elendiğindeki üzüntümü ve şimdi yapılan gereksiz yorumlara bakıyorum da... Neyse...

Bu maçtan sonra UEFA Kupası'nı Rambo Okan alacaktır... 1-1 yapıcaz evet, merak etmeyin. Rambo "Hareketin allahıyla geliyorum diye" mesaj göndermiş, bilemeyeceğim artık.

Bülent Kaptan Lincoln'u Trabzon maçında oynatmayarak bu maçı kaybetmiştir. Bu maçta kapris yaparak oynamayan Lincoln de taraftarını kaybetmistir. Keşke tüm futbolcularımız Baros kadar inansaydi bu maca çok yazık oldu.

Şimdi Şükrü Saracoğlu'nda Galatasaray taraftarına ayrılan koltuklar boş mu kalacak?

2000 ruhu geldiysen 3 kere vur.

Bir maçın ardından dökülen gözyaşları buhar mı olur?
Başarılar gelir geçer.
Asaletin bize yeter!

Futbolda dünün olmadığını hala öğrenememiş bir kısım taraftarın içinde kalmış maç.

Galatasaray'a UEFA Kupası 10. yıl kutlamalarında başarılar diliyoruz. Anladın sen onu...

O sandalyeyi değiştirmeyecektim aga. kahveye ilk girdiğimde oturduğum, tüm Hamburg ataklarını savuşturduğum, Kewell'ın tavana astığı penaltıyla coştuğum o sandalyeyi değiştirmeyecektim.

Hakkında Galatasaray taraftarlarından çok Fenerbahçe taraftarlarının yorum yaptığı maç.

Fenerbahçe'liyim ama hayatımda stada gitmişliğim yok.
Eskiden en azından Pazar akşamları özetleri izlerdim, bu sezon bir maç bile izlemedim.
Sadece Fenerbahçe'de değil genel olarak Türkiye'deki futbolda dönen pislikler yüzünden sanırım, resmen futboldan soğudum.
Ligde şu an ki sıralamayı bile bilmiyorum o derece.
Bu kadar ilgisizliğe rağmen "Saracoğlu'nda final oynayacaz nihohohahaha" lafını ben bile duydum.
E ne oldu, sen seçme hakkı bırakmadın, Fenerbahçeliler bizi desteklemesin dedin.
Şimdi bu maçın sonucuna sevinen Fenerbahçeliler görünce kimse kızmasın, Galatasaray bunu kendisi istedi. Yenilirsek sevinin, yenersek üzülün dedi.
Ayrıca, hedefini kupa almak olarak değil de rakibinin stadında final oynayıp bayrak dikmek olarak belirleyen bir takımın taraftarları kimseyi eziklikle suçlamasın lütfen.

Yorumlar