Sonbaharda Ankara tatili bir başka oluyor

Tatilleri kim sevmez ki? Belki de dünya üzerinde bir yıl içerisinde en çok tatil yapan ülke Türkiye'dir.
Uzun süre oldu Ankara'ya gitmeyeli...İstanbul'a nazaran daha sakin bir şehir havasında olan başkentimiz.Sonbahar ayı Ankara'da bir başka güzel oluyor.Kış ayına girdiğimiz zaman Ankara çok soğuktur ve yavaş yavaş kış yaklaştığına göre sanırım şimdi gitmenin tam sırası.
Bu sefer ki ziyaretimde gideceğimi söylemeden sürpriz yaparak aniden dayımların kapısını çalmak istiyorum.İnsan ne de olsa özlüyor akrabalarını.Tabii ki farklı diyarlarda olmak zor geliyor insana.Teknolojiden faydalanıp sık sık arayıp hal hatır sorabiliyoruz ama bu kolaylık ziyaret nedenini öldürüyor bence."gözden uzak olan gönülden de uzak olur." ne kadar doğru bir söz.Farklı illerde oturmak aradaki bağları inanılmaz derecede zayıflatıyor.
Eski zamanlarda telefon gibi haberleşme araçları olmadığından insanlar birbirlerini daha sık ziyaret ederlermiş.
İnsanın sevdikleriyle birlikte olması çok güzel bir şey.Çünkü unutmayalım ki insan insanla var olur.İnsanları kendimizden uzaklaştırmak çok kolaydır fakat bir insanın gönlünü kazanmak zordur.Hayatta her zaman zor olanı seçmek bizi geliştirir,bunu unutmamak gerekir.
Gittiğimde yapmayı planladığım şeylerin başında Anıtkabir'i ziyaret etmek önde geliyor.Uluönderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK'ü mezarı başında anmak inanılmaz bir duygu...
Daha sonra planladığım şeylere gelince bol bol gezmek...Yorucu bir çalışma ve okul temposunu geride bırakmanın verdiği vurdumduymazlıkla halsiz kalıncaya kadar gezmek coşmak istiyorum.Bana eşlik edecek oaln kuzenim ve silah arkadaşları sabırsızlıkla beni bekliyorlar.Bu durumda bana "bekle Ankara ben geliyorum" demekten başka bir seçenek kalmıyor gibi


Bu bir Cem AKBAŞ yazısıdır....

Yorumlar